kaderozturk01 Merhaba anneler elimde Philips Avent 0-6 ay için uygun 2′li emzik var. İnternet fiyatı 100 TL’ den başlıyor. 60 TL’ satıyorum. İlgilenenler olursa yazabilirler. https://www.hizliresim.com/k02259o
Balpetegii kaderozturk01 bebeğim damaklı emzik kullanıyor almak isterim ama uçları nasıl acaba bide gönderim nasıl oluyo kargolama
Didem11 kaderozturk01 Merhaba emzikkeri almak istiyorum son kullanım tarii falan var mı 50 TL olur mu
kaderozturk01 Balpetegii https://resimyukle.io/r/f376qcYQCx Bi bakın isterseniz ama damaksız bu emzikler alıcı ödemeli kargo
Asell4 Balpetegii tutuyor canim bende 3aya kadar damakli kullandım sonra aynı bu emziktrn aldım tuttu 🥰
Syr kaderozturk01 aynen bu fiyata kaçmazdı ☺️kızım 8 ayı geçti numara büyütmemiz gerekiyor. İhtiyacı olan birine gider inşallah ☺️