Yaklaşık bir iki yıl önce karnımda Bi tane ben oluştu. Önceleri dümdüzdü daha sonra belirginleşti. Son bikaç haftadır da şişti öncesine göre ve kaşınmaya başladı. Biraz internetten baktım korkmaya başladım. Hemen şuan hastaneye gitme imkanım da yok ne yapsam bilemedim