Tecrübe etmiş bir anne olarak sakın dokunma canım o kendi kendine geçiyor herkes ovala dedi cahillik yaptık 12 günlüktü kızım apse yaptı göğüsü antibiyotik kullanmak zorunda kaldık çoğu hastanelik oluyor çocukların bu durumdan doktorum inanılmaz kızmıştı kendi kendine geçicek o sakın ovalama