Bebeğim dört aylıkken çalıştım şuan çalışmıyorum ama o sürede sütümü iş çıkışı akşamları sagip poşetlerde muhafaza ediyordum gün içerisinde kardeşim biberonla bebeğime veriyordu burada biberon seçimi önemli ben lansinoh markası biberon aldım teyzem önermişti anne memesine yakın bı ucu var plastik ama çok işe yaradj bebeğim reddetmedi eve geldiğimde de normal memeden emziriordum sadece ilk vermede biraz acemilik yasayabilirsin biz çok şükür bı zorluk yaşamadık inşallah sende yaşamazsın☺️☺️