Arkadaşlar Selamlar,
Akşamları süt sağımı yapıyorum (Lansinoh çift pompa) tek gögsümden bazen 10 cc geliyor bekliyorum süt akışı yok makineyi kapatıp elimle sağdığımda bi 30 cc daha çıkarabileceğime eminim çünkü sıktığımda bazen fışkırır gibi geliyor ve sürekli süt geliyor. Buarada evde birde kraftın tekli cihazı var ondada aynı şeyi yaşıyorum. Makine sorunlu desem 2 makinede mi sorunlu yani ? Yada makine yerine manuel pompa mı kullanmalıyım bilemiyorum.
Benimle aynı durumu yaşayan var mı yoksa bende mi sorun var merak ediyorum.
Teşekkürler.