Brcaly kızım 18 aylık bizimde ilk ay kontrolünde ortaya çıktı hemen çocuk kardy götürdüm bu deliğin normalde anne karnında zaten açık olup doğuma yakın kapandıgını ama bazı bebeklerde kapanmadıgınu söyledi . 3 günlük bir bebeğede stent takmış daha önce harika bir doktorumuz var . 6 ayda 12 ayda gittik bizimki maalesef kapanmadı büyümeye devam ediyor en son bir cm e yakındı. 22. Ayda tekrar gidecegiz önümüzdeki nisanda . Bakalım bu sefer ne diyecek . 6-7 yasına kadar kapanmazsa eğer anjiyo ile kapatacak . Gelişmesini , günlük aktivitelerini etkilemediği sürece bir problem yok rahat olun dedi . Kendi çocuk doktorumuzda bu kadar aralıklı zamanlarla çağırıyorsa problem büyük değildir dedi . Bakalım inşallah atlatırız hepimiz 🙏🏻 Allah yardımcımız olsun ama inanın artık Sma ve benzer hastalıklardan buna şükrediyorum Allah beterinden saklasın