1 buçuk aylık iken teşhis koyduk , mukuslu kaka , gaz sancısı karın ağrısı uykuya dalamama , şiddeti egzama , huzursuzluk kilo alamama , kakada kan . Dolu dolu 6 ay uğraştık ne zaman 7. Aya geçtik çok şükür alerjimiz bitti . Benim kızımın 6. Ayda kilosu 6.500 dü aylarca kilo alamadı 3700 doğdu siz düşünün. Sonra toparladı çok şükür şuan 18 aylık 🥰🧿🧿