Talhaninannesiii Kizlar ⅚ dikişim vardi 4 ay olacak ama bazen derin bir sızlama oluyor dikişlerlerimde normal mi yoksa doktoruma gitmeli miyim?
Ezel-idil Talhaninannesiii daha dikiş denen bir şey kalmamıştır zaten . Bence normaldir arada olur zamanla geçer. Ama çok canınızi yakacak derecedeyse bir görünün isterseniz enfeksiyon da olabilir
HLmom Talhaninannesiii Bence bir görünün doktora benimde 4 ay oldu doğum yapalı yaşamadım çnk hiç sızı acı VS
Bir_prens_bir_prenses Talhaninannesiii 4 ay olmuş çoktan et kaynamıştır. Üşütmüş olabilirsiniz ayaklarınızı sıcak tutun