Fatmalaz valla hiç erteleme derim 😂
sünnetten sonra biraz ağladı. Ama ağrısına değil acıkdığı için çok ağladı bizimki. Lokal anestezi olmasına rağmen sünnet sonrası 2 saat emziremedim çocuğumu. Nedenini hala anlamış değilim 🙄
şuan ilk geceden bildiriyorum, acaba bişey olur mu ağlar mı falan korkusu ile kendi uykumu uyuyamıyorum. Ama oğlum mışıl mışıl uyuyor 💤
ilk çişini yapınca kendisi neye uğradığını şaşırdı. Yaktı biraz ilk iki çişinde ağladı, yeni bez takarken değdi diye ağladı ama zeytinyağ sürünce ona da ağlamadı artık. İlk çişimiz biraz zor oldu ama ilk gecemiz zor olmadı. Bana hep ilk çiş ve ilk gece çok zor olur yorumları yaptılar, korkulduğu gibi geçmedi bizim ki çok şükür 🧿🤗 tek tavsiyem sünnetçiye yaptırma. Üroloji uzmanı yaptı bizimkini, bizimki gibi üroloji uzmanına yada çocuk cerrahına yaptırmanı tavsiye ederim.