Angel_A böyle bir post acmıştım bende .oğlumla dısarı yemek yemwğw gidemezdik bizim tabaklarımıza bakıp öğürürdü kustururdu da kendini.kök dişlerinden yaptıgı düşğnüyorum o zmn çıkıyolardı ve yemek görmek istemiyordu.yemeye baslayıncada fazla fazla yiyordu.simdi 2,5 yasında ve öğürme bitti ama yemek de yemıyo artık.asiri secici.iyimi kotumu bilemedim