Raniaknsz pes etmeyin sabırlı olun başaracaksıniz başarinda cok güzel oluyor hersey belli düzenli ev işi de aksamiyor kendine zaman ayiriyorsun esinle vakit geçiriyorsun misafir kabul ediyorsun cok güzel ama tam anlamıyla yine 1 ayı doldurunca bunlara başlayın önce bebek alışsın ama şu durumda ben yatılı bi yere gidemiyorum çünkü farklı yerde uyumuyor simdi onun için çözüm arıyorum bende