Bkttduha rn1103 benim bebegimde surekli kafasi yukaridaydi ama sürekli hic indirmiyodu dalip vakiyodu tam 4 aylik olana kadar kucagima aliyodum mesela sirti bana donuk sekilde direk kafayi arkya salip gozlerini akitiyomus gibi bakiyodu herkes cocugun engelli olduğunu soyledi bende oyle dusunuyodum acikcasi bi problem var diyodum kontrollere goturdugumde doktora soruyodum normal diyodu ama bana kesinlikle normal gelmiyodu cok sukur 4 aydan sonra düzeldi hatta bak kardesimin kucaginda boyleydi hep https://resimyukle.io/r/ptJBpqESj6
melinka Evet bizim de oluyorsu. Çok korkuyordum. Bir kere ağladığım bile oldu. Ama normalmiş 😂 şimdi 10 aylık sağlıklıyız 🥰🙏🏻🧿
Ask35tego Aydan beri benim bebeğim de ara ara yapıyor karşısında bişey olmasa da gülüyor ben de doktora sordum dalması gulmesi normal dedi, ilk çocuk olunca çok tecrübesiz olunuyor 😔 Allah acılarını göstermesin 💕
melinka rn1103 yardımcı olabildiysem ne mutlu😍 algıları açılıyor. 1 -1 buçuk ay kadar sürdü. Bazen günde 2 kez bazen haftada 1 kez şeklinde. Algılar açılınca farkedersiniz zaten 🥰🙏🏻
Havvanurum-Zeynepsuyum Sizin bebisler küçükmüş ama bu sorunu bnde 28 aylık kızımda yeni farkettim gozleri dalıyor . İnternette baktığımda epilepsi olduğu yazıyor. Her göz dalması epilepsi mıdır ? Hangi durumda tehlikelidir 😏