Kızlar benim bebe 14günlük bazen anne sütü bazen mama veriyorum çünkü beni emmiyor sağıp veriyorum yada göğüs ucu silikonu takıp emziriyorum. Hee neyse kızım sürekli ıkınıyor kıpkırmızı oluyor ve bağırsak sesleri olur ya onları dışardan bile duyuyorum normal mi ?