Kızamık korkulacak bişey mi anlamadım ? Yeğenim gecen bayram öncesi geçirdi aşılı olmasına rağmen bir hafta çekti sonunda yine iyileşti. Yine komsumuzun kızı su çiçegi geçirdi o da atlattı. Önemli olan bağışıklık kazanmak. Çocukluk çağı hastalıklarının geçirilmesinden yanayım. Bu korku propagandalarını da yersiz buluyorum.