Yenianne18 Bu markanın elektrikli tekli süt sağma makinesi ile sağım yapıyorum ama gecenlerde süt saklama poşetinide aldım aynı markanın fakat ölçülerinde sanki değişiklik var örneğin şişede 30ml olan poşette 60ml oluyor hangisinin ölçeği doğru kafam karıştı 🤔