Dila63 Arkadaşlar ben normalde sleepy natural bebek bezi kullanıyodum sleepy extra olandan aldım ikisinin aynı olduğunu düşündüm extra olan parfümlüymüş iki gün kullandım kızımın bez bağladığım bölgesinde su baloncuklar oluştu acaba daha önce çocuğunda böyle olan oldu mu bezden midir başka bişeyden mi anlamadım lütfen yardımcı olun bebeginde su kabarcıkları olan oldu mu ve nasıl geçti
ArasinAnnesiiiiiii Dila63 Sleppy natural bebek bezinden sonra extra aldık, hiçbir şeyi yoktu önceden sonradan oldu popo kısmında böyle küçük küçük sivilce gibi beyaz uçlu, krem sürüyorum ama bir türlü geçmedi bezden mi acaba 😳
aysenurkn Dila63 allah allah bendd bazen ekstra bazen baby turco kullaniyorum ama oyle bisdy olmadi ya. Acaba ilk kez mi markayi degistirdiniz ondan mi hassaslasti. Ben ara ara farkli markalari da deniyorum aliskanlik yapip hassaslasmasin diye
HLmom Dila63 ıslak mendil kullanıyorsanız ondan da olabilir beyaz sabun ile yıkayıp kurulayın güzelce krem olarakta hamazinc krem tavsiye ederim
Kevserhira ArasinAnnesiiiiiii bizimde olmustu sudocrem sürüyordum kendi kendine gecti istersenuz bi saģlık ocagına götürün
Dila63 aysenurkn ilk defa değiştim ben natural ve extra arasında bi fark olmaz diyodum ama extra parfümlü diye oldu sanırım kızımın zaten bi çok şeye alerjisi var hassas o konularda
ArasinAnnesiiiiiii Kevserhira Sudocream kullanıyorum canım her bezi değiştirmem de sürmem gerekiyor mu ben bazen krem kalıntıları olduğu için sürmüyorum, bu cuma doktora randevumuz var doktora bi sorayım
HLmom Kk41 bizimde ilk olduğunda Bi kerelik sabun ile yıka güzelce kurula sonrasında krem sür demişti ben öyle yaptım 2 güne geçmişti ama yanlış yönlendirmiyim gene Bi doktor görsün tabii
Gkeles Bende sizin gibi natural kullanıyorum ekstra kullandım çok kötü oldu . Travazol aldım hemen ve bezi kullanmadım geçti şükür . Sizde bence kullanmayın
melasya Dila63 mantar olmus muhtemeln yikayin her bez actiginzda kurutun.travazol yada troysd kullanabilirsnz aynisi bizde olmustu ustune dis cikariyodu ck kaka yapinca artmisti.dr troysd verdi
Nehirimom Dila63 merhaba benım bebegımdede oldu pişik miş cok sık yıkıyırdum yazın. Kısa donunce hava yıkama sıklıgı azaldı tabı çiş ıslak mendıl derken pişik olma ihtimali artıyor oldu benım sudokrem surdum. Kalıntı yapmadan ve her tuvaletten sonra yıkadım gectı hemen