Kızım 3 yaşında 1 haftadır tuvalete gidiyor ama kakası gelince bez tak diye ağlıyor zaten hep kabızlık problemi vardı odasında saklanarak tuvaletini yapıyordu şimdi ise kakamı yapmıycam diye ağlıyor 5 gün oldu yapmadı karnını ağrıtacak şeyler yedirdim fakat ne kadar zor durumda olsada kendini sıktı yapmadı. Ne yapacağımı bilmiyorum lütfen bilgisi olan yardım etsin geri beze alışmasından korkuyorum 😦