Elif-ikra Kızım 12 aylık normalde 2 kere gündüz uykusu yapıyor. Biri öğlen 12-2 arası diğeri akşam 6 -7 gibi. Böyle olunca gece geç yatıyor. Acaba tek öğlen uykusuna gecip aksam erken uyutsam doğru olur mu? Siz tek uykuya ne zaman geçtiniz ?
SeninAnnenBirMelektiYavrm Elif-ikra biz 11 aylıkken geçtik ve çok rahat ettik. Zaten geç uyuması iyi degil asıl bebekler için en verimli saatler 9 10 iki kez uyuduğunda o saatleri kaçırdığı için günde bire düşürmüştüm
Petitom Elif-ikra bebeğim 14 aylık iki uyku yapıyor ama en geç 6 da uyanmış oluyor gece de 9 buçuk 10 gibi uyuyor geç aslında ama reddetmedi hala uykuyu ben de teke düşürmedim
Heroki Of evet bu sorunu bende yasıyorum ama kendi belirliyor malesef uyku sayısını benımkı yanı tek uyutayım erken yatsın gibi bi olay mümkün olmuyor uyumassa huzursuzluk baslıyor aglama krızlerı
SeninAnnenBirMelektiYavrm Elif-ikra şuan 4 yaşında da o zamanlar saat 8 9 arası uyuyup sabah da o saatlerde kalkardı. Öğle uykusunu 1 de uyur 4 te uyanırdı. Zamanla uyuma saatleri uzadı. 3 buçuk yaşına kadar boyle devam etti sonra akşam 12 ye kadar durmaya başladı öğle uykusunu tamamen kaldırdık. Şuan sabah 9 da kalkıyor akşam 10 da uyuyor
Elfydr Elif-ikra 6-7 arasi tehlikeli.bir zaman dilimi bence. Suan kizim 16 aylik ama bende uzun suredir tek uykuya düşürdüm. Aksam 17.30 dan sonraya uykusu kalırsa asla gece uyutamam.