Aysimao 2bucuk aylık bebeğimi bugün banyo yaptırırken farkettim vajinasının üzeri hafif siyahımsı gibiydi sebebi ne olabilir altını sık degistiririm pişik falan olmadı hiç
Ipekada34 Aysimao ilac kullandınız mı hiç onlarda tetikliyor benim kızımda da tüylenme olmuştu bizde vajinal yapisiklik vardı doktorumuz ilac verdi yapismamaasi için belli bi süre kullandık o yaptı bu tarz şeyler olabiliyor ilaçlardan ama belki başka bilen çıkar inşallah geçmiş olsun 🙏🏻
bisenakillisinzaten Aysimao benim kızımda da var ve hatta poposunda da var. Eşim pişikleri geçtiği için öyle oluyor dedi. Bende pek üzerine düşmedim açıkçası
Bsraaakrs Aysimao benim kızımda ilk doğduğu zaman çok kotu renkti yavaş yavaş açıldı şimdi iç tarafında hala var biraz 2 ay 14 günlük şimdi normal demişti doktor anneden gelen hormonlardan falan demişti dahada açılıyor diye sormadım bende merak ettim şimdi ya içime kurt düştü
Rumeze Ipekada34 aynı sıkıntı benim kızımda da var. Doktorun yapışıklık için verdiği krem tüylenme yaptı. Henüz kontrole götürmedim geçiyor mu sonradan peki?
Ipekada34 Rumeze suanlik geçmedi duruyo tuylenme ama ilaci kestim yapisiklik devam ediyomu bilmiyorum arada bir sürüyorum devlete randevu almakta çok zor bi kere kapanmıştı ozman böyle bi durum yaşandığını bilmiyodum okumamistim hiç doktor farketti ve ilerlemisti krem açmaz dedi cerrahi görsün açsın dedi açıldı ama ufak ufak tekrar ettiğini söyleyip krem yazmşti oda tuylenme yapti kullansam daha çok articak kullanmasam ilerlicek bende şaştım kaldım 😒
Aysimao bisenakillisinzaten zaten enfeksiyon olmuştu dediğim gibi altını sık degistiririm suyla yıkıyorum ıslak mendil kullanırsam onuda önce ılık su içinde bekletip öyle kullanıyorum yani bu kadar dikkat ederken neden böyle olur ki
Busbae Kızım 3 aylıkken bende farketmiştim kontrolünde doktorumuza sordum genetik demişti 🤭 sizde gidin isterseniz içiniz rahat etsin
bisenakillisinzaten Aysimao şimdi benimde içime kurt düştü yarın tekrar gösteriyim eşime. Kendisi sağlıkçı o yüzden.
Busbae bisenakillisinzaten dediğim gibi 3 aylıkken farkettim şimdilerde zor siliyorum kendini kasıyo vajina bölgesine gelince özellikle sildirmiyo yarın tekrar bakmaya çalışırım 😅
Busbae bisenakillisinzaten Zar zor bakmaya çalıştım renk açılmış daha koyuydu pişik kreminden kaynaklı olabilir mi bilmiyorum çok kez değiştirdim desitin mor ambalajlı, bübchen, mustela, bepanthol, havaciva kremi en iyi gelende havaciva ve bepanthol oldu.
Minigimm16 Aysimao aynı sorunu bende farkettim yeni oldu doktora gitmek gerekir mi bilemedim ne yapmalıyız
Rumeze Estriol diye bir krem. Bizim doktor da çok az bir yapışıklık var 1 ay kullan dedi. Kullandım 1 ay daha uzattı ama baktım tüylenme oldu o kadar dikkat etmeme rağmen ben de kestim kremi bu ay kontrolü var bakalım ne dicek. Umarım geçer.