Selam anneler 6 aylık bebeği olanlar için açtım bu postu bebekleriniz nasıl huy olarak merak ediyorum. Benim oğlum yaklaşık 2 aydır kucaktan inmeyen yarım saatten fazla uyumayan desteksiz hele asla uyumayan bir bebeğe dönüştü çok hareketli .. gündüzü geçtim geceleri en azından 5 saat uyurdu ikk yatışında o da gitti yarım satte bir ayakta . Hatta bir haftadır gece yarısı uyanıp geri de dalmıyor dönemsel mi diye sizlere de danışmak istedim 🥺