ElaZeyAras öncelikle diğer çocukların aileleriyle konuşulması gerekir, bu tarz durumlar her yaşta olabilecek bir şey, başta ki öğretmen bu tarz bir durumda vuran çocuğu güzel bir dille uyarıp ilgisini başka yöne çekmeli. Kızınıza gelecek olursak, canı yandığı için mi ağlıyor yoksa korkutuğu için mi? Söyleyeceklerimş yanlış anlamayın sakın, öğrendiğim bilgiler üstüne bunları söyleyeceğim. Kızınız da özgüven eksikliği olabilir, anne baba olarak burada rolünüz büyük, özgüvenini yerine getirmeniz gerekiyor, bu tarz durumlarda karşısında ki arkadaşını uyarması gerekiyor, “sen istemediğin sürece sana hiç kimse dokunamaz!” Bu algıyı kesinlikle oluşturun. Gerektiği yerde kendini savunması gerekiyor ama bu illaha vurarak değil, konuşarak veyahut o ortamdan uzaklaşarak