birtutamsac bebegim 8 aylik ara ara kullaniyorum sabahlari. 2 yemek kasigi kullaniyorum. Normalde mama ile yapiliyor ama oglum sevmedigi icin su ile yapiyorum kasik kivamina gelene kadar su birakiyorum zaten yarim kaseden biraz fazla oluyor.
Oyle sadede sevmeyince avakado yada meyve birakiyorum oyle cok sseviyor