Alyaaamom canım şöyle anlayatım kendi durumumu, önce meme sonra mama şeklinde başladı her şey ama zamanla oğlum biberonun akış hızına alıştığı için memeye geldiğinde çığlık çığlığa ağlamaya başladığı için mesela 10 dk emiyorsa bu süre 2,3 dakikaya indi. Sonra ağladığı için hemen mama hazırla, ver, gazını çıkar vs derken ben vaktinde sağım yapamadım. Evet sağdım ama sağlıklı şekilde değil.sütüm iyice azaldı.sağmak her bünyeye aynı etkiyi etmiyormuş. Kiminde süt azalmak hatta artarmış kiminde azalabilirmiş sanırım biraz psikolojik bir durum