Emineg35 ilk önce bende sallıyordum ve bel fıtığı bende çıkınca artık oes ettim daha doğrusu gündüz sllayınca gece de sık uyanıyordu ve her uyanmasında sallanarak tekrar uyumak istiyordu bu da beni pes ettiren başka bir neden gündüz ilk uykusunda yatağa yüz üstü yatırdım poposunu elimle pişpişledim tabi ilk zamanlarda bunu biraz daha hızlı yaptım hafif sallansın diye 1 buçuk saatte anca uyudu yeri geldi ağladı ama pes etmedim çünkü zaten sallarkende sürekli ağlıyordu uyumak istemiyordu sonra yavaşça alışmaya başladı yarım saatte düştü 10 dk falan derken öğrendi şimdi yanına bir sakinleştirici müzik açıyorum koyuyorum odaya 5 10 dk yüz üstü yorulmasını bekliyorum baktım çok mızmızlanıyoe gidiyorum poposuna hafifçe vuruyorum yani pişpişliyorum hemen uyuyor bazen de ben yanına gitmeden kendi uyuyor. Ama ilk önce yani en başında sallamayı birden kesmedim düzenli sallanmasını engelledim 10 saniye salladım durdum bi kaç gün sonra sallama hızımı günden güne yavaşlattım sonra ayağımda sadece tuttum ve elimle bacağına hafifçe pişpişledim kademe kademe bıraktırdım yani ama emin olun benim çocuğum alıştıysa sizinki de alışır sadece zaman benim nereydse 1 ayımı aldı ama sonunda başardım şimdi 1 hafta 10 gün daha da tamamıyla kendi başına uyumaya alışmasını bekleyeceğim her şey zamanla yani