Merhaba canım anneler. Bebeğim 3 gün sonra sekiz aylık oluyor ilk doğduğundan beri memeyi tutmadı Sağarak vermeye çalıştım mama destekli gittim ama artık bitti denecek kadar azaldı şu an günde 20 cc anca çıkıyor son damlasına kadar vermeye çalışıyorum ama bitti gibi bir şey üç gün sağsam bir öğünü bile çıkmıyor. 3 gunde 60 cc edıyor. sizce artık bırakmalı mıyım sütümün bir faydası var mıdır