Havuclumama Kızlar nasılsınız ve 3 yas anneleri ne halde bizimki 3 yasa 4 ay kaldı ve ben o kadar çıldırdım kib. Bugün gene avm ye gitik o yemek bana resmn hüsran oldu 😆🤐 ya herseye küser ağlar yerlerde sürekli herssyi zoruyla yapma. Ve en önemlisi kıyafet değiştirmeye izin vermez banyo yapmaya izin vermez herseyi zorla yapıyorum resmn güzellik olmuyor ve . Bağırıyor iştah sıfır zaten. O kadar bende babası da gezdir götür konuş ilgi falan çok çok var da. Ne olduysa bu 3 yasa doğru oldu…. nasıl zapdede biliyorsunuz dışarıda avmlerde 😄😄 bu çocukları yada tek ben mi yaşıyorum bu sendromu…
Jellyboo Havuclumama bizde iki yaşa girdiği an çok kötü bir dönem atlattık ve 3 yaşa bir kaç ay kala yeniden tekrarladı. Üç yaşına girdikten sonra oğlum çok değişti bu değişime ben bile inanamıyorum😊. Eminim sizdede geçici bir dönemdir.
-erCansu- Havuclumama yav bı kaç haftadır garip bı şekilde sürekli bağırıyor 🤣 yemn ederim kulaklarımı koparticam oğlum yapma dedikce daha çok bağırıyor sonrada kaçıyor yakalayamazkiii diyor 🤣🤣 cisi geliyo mesela ben yaptiriyim diyorum kızıyor ben kendim yapicam diyor ama işim olduğunda git yap diyorum kendini yerlere atıyor hayır sen yaptır ben korkarım diyo 🤣 yav herşeye inat Allah’ım sabiiiiir
MelekSubasi Havuclumama Arkadaslar sizlerinde çocukları ağlamak yerine afedersiniz degisik sesler cikarip böğürüyor mu aglamasina razıyım bir de durduk yere etleri parcalanir gibi çığlık atıyor mu 😒😒
AlpTalhaninannesi Havuclumama söylediklerinizin aynısı bizdede var malesef bu saat oldu hala uyku yok yemek yemek istemiyor asla herşeye bağırıyor ağlıyo yaramazlık hat safhada 3 yaşımıza 1 ay kaldı inşallah gelip geçicidir çok aşırı yoruyo beni yapma dediğim şeyi inadıma yapıyo bazen kendimi camdan atmak istiyorum baş edemiyorum artık 😒😒
Havuclumama Jellyboo yaa inşallah biran önce geçsin yoksa çok yipraniyirun ve bide çok inatçı olmuş ya
Jellyboo Havuclumama her şeyi kendim yapacağım diye inatlaşıyor dimi😄😄 hepsini yaşadım hepside geçti. Şimdi hadi oğlum uyku vakti diyorum”haklısın anne uyumalıyız biz artık” diyip kendi kendine uyuyor.
SonSerce MelekSubasi aynı özellikle tuvalette çiş yaparken Allahım biri sesimi duyuyorsa işkence yapıyorum zannedecek. Tüm apartman her tuvalete girişimizi naklen dinliyor
SonSerce Benim de bir postum var 3 yaş ile ilgili. Sanırım hepsi aynı oluyor. “Her şeye itiraz et, hayır de, alayına isyan, koş, bağır, ağla” mottoları bu sanırım bebelerin 🤷♀️
MelekSubasi -erCansu- 2 yasta en azindan aglarken bir sebebi olurdu. Artik neye ağlıyor boguruyor anlamıyorum 😭😁😁 Hicbir sey yok sadece oturuyoruz oglum tuhaf tuhaf mizmizlanmaya başlıyoruz. Hani oyun oynasana bir sey yapamasa neyse sadece otururken bogurmeye basliyor 😁 ayrıca gece de dayak yemis gibi aglamaya basliyor 😢😩
MelekSubasi SonSerce Bende ne güzel cisine alisti dedim. 4 5 gündür yada daha fazladır cisini yapmak istemiyor tam tuvalete götürüyorum vanayi kapatır gibi cisini sıkıyor sonra “yapmicam” diye kukruyor aglamiyor bak kukruyor 😁😁
AlpTalhaninannesi Havuclumama Allah yardımcın olsun ben biriyle baş edemiyorum 😃inşallah gelip geçici zamanlardır bunlar