cangamze Oğlum 10 aylık keçiboynuzu özü kullanmak istiyorum.Bazi yerlerde bebeklere vermeyin gibisinden şeyler yazıyor.Kullanan annelerim tecrübelerini yazarsa çok sevinirim.Hangi marka oldugunuda tabi😊 şimdiden teşekkürler 🐞
Kayrabebek cangamze merhabalar bizim aktar dükkanımız var 6.ay dan beri kullanıyorum kızım bir yaşında çok faydasını gördüm
denizzzz95 cangamze Ketbox marka ek gıda paketi aldım içinde o da var.Bizde 6 aylığız tadımlar bitince vermeye başlayacağım bende Ama nasıl vereceğim bilmiyorum bende bekleyim😇
TiniminiKayra cangamze 7.aydan itibaren kullanmaya basladim 1tatli kasigi istah aciyo kansizlik flnda çıkmadı şükür
TiniminiKayra cangamze direk veriyorum 1tatli Kasigi iştah aciyo canim kansizligi fln cikmadi mesela ben bebegimin
cangamze denizzzz95 bende nasıl vereceğimi bilemedim .O yüzden tecrübeli annelerimize sorayim dedim .yalniz değilmişim 😃
GozdemHilal 6.5 aydan beri kullanıyorum 10.5 aylık oglum sabahları 1 çay kaşığı bazen tahinle karıştırıyorum haftada 2 gün falan bazen kahvaltıda bazen meyvesine katıyorum .makarnavitma markasınin aldım ben ikinci sisedeyiz memnunum .kanı falan güzel çıkmıştı
cangamze GozdemHilal bizim kan değerlerimiz azıcık sınırın altında çıkmıştı. Inşallah kullanmaya başlayınca bizde faydasını görürüz☺
BirVeraAnnesi35 cangamze bende hünnap aldım kullanıyordum ama doktorumuz erken ergenlik yaptığını yeni çalışmalarda ortaya çıktığını söyledi ve kullandırmıyor şimdi🤦🏼♀️
Grlnl cangamze ben 6 aylıkken kullanmaya başladım ama çok düzenli vermiyorum. 1 çay kaşığı verdiğim günde. Soğuk sıkım olması önemli ısıyla temas sıkıntı oluyormuş. Besleyici bir ürün korkmadan kullanabilirsiniz bence
Grlnl cangamze yok demek istediğim pekmez gibi kaynatılarak yapılanlar değil de soğuk sıkım keçiboznuzu özü kullanın. İstedğin şeyler verebilirsiniz. Sulandırıp meyve suyu yapan da var yoğurda katan da ben sade veriyorum dümdüz 😊 yemez ise başla bir şeye karıştırabilirsiniz
cangamze TiniminiKayra çok teşekkür ederim 😊 inşallah kullanmaya başlayınca bizde faydasını görürüz ☺
FatosToprakDeniz cangamze ben o aylarda muhallebisine ya da bisküvisine tatlandırıcı olarak kullanıyordum. Direk icirmedim hiç. Alanya dan almıştim ben ev yapımı