Nesil benim kızım 13 aylık hala yok. Her huysuzluğuna bu sefer kesin diştendir diyoruz ama yok😂 doktor da diş etleri şiş çıkar dedi ama beklemedeyiz. Yani normalmiş. Ama herkes daha dişi yok mu emeklemiyor mu yürümüyor mu diye sorunca insan bir yarış içinde hissediyor kendisini. Oysa hepsi farklı ve özel. Biz her anın tadını çıkaralım en güzeli.☺️