Merhaba, kızım 10 aylık ama bizim icin ek gıda hevesle ağzına alıp,atmasından ibaret. Tadım zamanları cok guzeldi ancak 2 aydor hiç yemiyor. Sadece anne sütü istiyor. Açsa mümkün değil illa bem olucam. Her vakti denedim yok napsam boşa gidiyor. Onun icin özel şeyler yapıyorum ama hevesim kırılmak üzere :(