Bebeğim 2,5 aylık 2.ay kontrolünde doktorumuzun bize önerilerini paylaşmak istiyorum sizlerde doktorunuzun önerilerini paylaşırsanız yeni bilgiler öğreniriz diye düşündüm.
-Bebeğimi sık sık dışarı çıkarmamı güneşle temas etmesini söyledi. D vitamini tek başına yeterli değil hemen her gün yarım saat bile olsa güneş tenine değsin dedi.
-Bebeğim her ağladığında memeyi teklif ediyordum. Emdikçe iyice gazlı olmaya başladı. doktorum iki saatte bir verirsen gaz problemin olmaz dedi. Denedim gerçekten gazımız azaldı. Hala var tabi.
-Sürekli konuş bebeğinle anlamaz diye düşünme sürekli her yaptığını anlat dedi. Mesela, eveet altını değiştirelim mi oğlum bak tertemiz oldu falan:))
Siz de neler var?