Esra321 Kızlar doğum yapalı 3 ay oldu. 54 ile hamile kaldım 65 doğuma girdim suan59 kiloyum, normal Doğum yaptım aşırı olmamada göbeğim var ve giydiklerini yakıştıramıyorum. Önerisi olan var mı,
Cankuzumcpy Esra321 ya bende veremiyorum 55 le hamile kaldım 70 le doğuma girdim 7 si doğum da gitti 63 oldum hala 63 üm🥺🥺
birtutamsac Esra321 süt olsun diye her bulduğunuzu yemeyin, süt yapıcı şeyler yiyin dengeli beslenin zayıflarsınız. 45 le hamile kaldım 65 le doğuma gittim, doğumdan 1 ay sonra 50 kiloydum kızım 3 aylıkken 48 e düştüm hala 48 kiloyum kızım 7 aylık :)
Lidya-t Yemekle sütün alakası yok zaten bol su tüketerek biraz da yemeğe dikkat ederek kilo verirsiniz
Asyaayaz1 Porsiyonları azaltarak bol su içerek verebilirsiniz 4 ayda 23 kilo verdim 8 i doğumda gitti şuan 5 ay oldu doğum yapalı..