Bebeğim bugün 8 aylık oldu. 5 aylıkken tadımlara püreyle başladık. Daha sonra püre ve pütürlü şeklinde devam ettim. Şuanda hem atak haftasındayız hemde diş çıkarıyor bir kaç güne patlayacak hale geldi dişi. Bunlardanmıdır bilmiyorum artık zorla yediriyorum. Zorlamakta istemiyorum ama bir kaşık aldımı ikinciye kafasını çeviriyor ağzını açmıyor 🤦🏻♀️ Yumuşak kıvamda çorbalarda sıkıntı yok ama diğer türlü beni çok zorluyor 🥲 Akşam yemeğinde kıymalı kabak yemeği yedirdim bir kaç kaşık zorla yedirdim ağzına katması sorun, kattıktan sonra geri çıkarmıyor yiyor ama annemde zorlama tiksindirirsin dedi öyle deyince bıraktım. Çok yememiş oldu. İçim rahat etmedi bir kaç saat sonra muhallebi yaptım kaşığı görünce daha tadına bakmadan kafasını çeviriyor yememek için 🥺 BLW’yide daha kabul etmiyor. Parmak boyunda zaman zaman kabak haşladım patates başladım bir kere tadına bakıyor ya yere atıyor ye bırakıyor. Dün muz verdim bir kere tadına baktı bir kerede kocaman kopardı sonra onu geri çıkardı falan. Bu durum geçicimi hanımlar veya nasıl yol izlemeliyim bilmiyorum. Şarkı söylerken yedirmekle falan yoruldum 😩 Yemediği zamanlarda gece çok kalkıyor emmek için