Woody 1-2 yaş arası çocuklarda “ben” duygusu çok hâkim olduğundan eşyasını oyuncağını paylaşmama bu dönemlerde çok yoğun yaşanıyor . Bu durumda yapılacak olan şey eşyasını paylaşmak istemediği zaman müdahale etmemek, bağırıp çocuğu mahçup etmemek gerek ( bu hususta çocuğun özgüveni de sarsılabilir ) . Sabır ve sükunetle çocuğu gözlemleyip daha sonrasında rol oynamak gerekiyor . Örneğin; 5 tane top varsa: çocuğunuzun bütün toplara dokunmasına, oynamasına izin verip, çocuğunuz merakını giderdikten sonra 5 toptan birini “ bu topu arkadaşına gösterelim arkadaşında baksın, hadi arkadaşınla bu topu paylaşalım birlikte oynayın, arkadaşın topunu sana yine vericek, o top senin, şu an oyun zamanı vs ” tarzında yaklaşmak gerekiyormuş. Bir pedagogdan böyle dinlemiştim.