Arkadaşlar 22 günlük benimde bebek. Habire emmek istiyor göğsümde rahatlıyor ben hiç bişey yapamıyorum kendime bilem bakamıyorum belim bıkınım agrıdı oturur pozisyonda hep. Beşiğede geçmio. Reflü yatagı aldım saga sola taşıyom yatagıma koyuyorum yanımda uyusun dıye olmuo. Kucagımdan inince bi haller oluo aglıo. Acaba benımkınınde mı gazo var pek anlamadım ben ya . Sizin kakası nasıl ? Bu aralar biraz sulu kaka gelmeye başladı ve hafif hafif kusmaya basladı sizde de var mı böle durumlar ?