Hanımlar bebeğim 5 aylık olacak 5 aydır hergün beraberiz ama sanırım 6 aylık olunca çalışmaya başlayacağım babanesi bakacak benim bebeğime karşı aşırı aşırı bir korkum var beni unutur başkasının kucağında susar bende durmaz ne bileyim beni görünce tanımaz vs sizce bebeğimle bağım nasıl olur akşam onu almaya gittiğimde beni tanır mı ? Ya babanesinden gelmek istemezse ? Bir an önce annem desin benden ayrılmak istemesin istiyorum emziremediğim için de herkes mama içerebiliyor bir özelliğim yokmuş gibi hissediyorum bana biraz moral ve nasıl oğlumla aramdaki bağı güçlendirebilirim fikir verebilir misiniz 🥺