Arendenizinannesi Arkadaslar oğlumun 3. Ayında rotavirus asısı yaptıracagız ama acıkcası korkuyorum yan etkilerinden. Rotavirus asısı yaptıranlar bebegınızde nasıl yan etkileri oldu merak ediyorum acıkcası sormak istedim.
Haydinn Arendenizinannesi hiç bi yan etki olmadı doktorum sadece ishal olabilir endişelenmeyin demişti o da olmadı 🤗
cydcvk Arendenizinannesi hiç bişey olmadı bizde. Zatan ağızdan damlatıyolar bikaç damla. Yanınıza mama kaşığı alın çıkarırsa kaşıkla sokuşturursunuz
MevaninMelegi Arendenizinannesi hiç bi yan etkisi olmadı zaten aşı gibi değilde ağızdan damla şeklinde veriyolar korkmayın geçmiş olsun şimdiden
Giraysmom20 Arendenizinannesi hiç bir yan etkisi olmadı, yaptırmayan korkmayın, çocuk hastalığa yakalandığında aşısı olduğu vakit durum sizin iuan korktupunuzdan dahada vahim olabilir, rota çok sıkı tılı bir hastalık aksatma yon muhakkak yaptırın 🙏🏻💕
Deletedmom6262 Sdcnk Bizde eczaneden getirdik özel doktorumuz onada 350 verdik 700 bir aşı için sadece bi ampul içirdi
Kelebeklerdeniz23 Arendenizinannesi biraz ishal oldu bir de karın ağrısı yaptı galiba ki 2-3 gün dana huzursuz olduğunu gözlemledim
PelinByrktr Arendenizinannesi 3lü yaptırıyoruz. 2.dozu geçen hafta oldu oğlum ikisinde de hiçbir yan etki yaşamadık