Kızlar doğum yaptığımdan beri çok fazla gazım oluyor bebeğim 1 buçuk aylık. Gaz yapacak şeyler yemiyorum. Benim ne zaman gaz problemim olsa kızımın da oluyor. Tesadüf mü yoksa benim sütümden mi geçiyor?
Bir de üşüttüğümde gaz olurmuş o da sütle geçermiş. Bu yüzden üşütme bebeğe geçmesin diyorlar ne kadar doğru