ilhn980 Arkadaşlar sezeryan sonrası şikayetleriniz neler bende karnımda sertlik hissizlik ani terleme özellikle geceleri çok terliyorum sizde de oluyor mu ?
MyEternalLoveNoyann ilhn980 normal doğum yaptım 3ay olacak ama hala terliyorum özellikle lohusalıkta daha fazlaydı dediğin gibi geceleri çok terliyordum halada devam ediyor.
Damla29 ilhn980 40m cıkana kadar ter nedir bilmedim ama 40mdan sonra lohusa terimi attım günde 3 4 kez kıyafet değiştim desem yeridir kıştı kıyafet kurutamadım cok zordu lohusa terinizi atana kadar devam terlemeye
Betlcelik ilhn980 12 gün oldu doğum yapalı şuan en büyük sıkıntım bu göbek nasıl gidecek ilk normal doğum yaptım 1 hafta sonra göbek kalmadı bunda hiç dogurmamis gibiyim 😫😫
AAselinAnnesii 3 aylık bebeğim hala terliyorum sanırım emzirmekten kaynaklı özellile geceleri havlu koyuyorum boynuma sırılsıklam oluyor ayrıca terim hiç kokmazdı fena kokmaya başladı 😭