Bu yaza nasipse bi tatile gitmek istiyoruz çok ihtiyacım var buna çünkü.Erken rezervasyonlar açıldı ama fiyatlar inanılmaz yüksek kızlar yaa bebekle uzak yerede gitmek istemiyoruz arabamiz yok uçağa da binemiyorum panikatağım var.Gerci heryer uçmuş gidecek olan varsa nereye ne kadara gidiyorsunuz fikir olsun bana🤗