Lulemom Hlyvk bence kendin iç emziriyorsan, ben hep kendim içtim, 4 aylık olacak 1 hafta sonra gaz derdimiz bitti ama hala da içiyorum. Ben kendim içerek faydasını gördüğümü düşünüyorum. Çünkü öyle aman aman sancı çekmedi hiç
leylasnsy Hlyvk hayır tabiki de. Eğer gaz için diyorsanız. Ilık suya kimyon atın sabah ve akşam siz için.
Almi21 Hlyvk 2 ay olduktan sonra ben her gün 1 2 çay kaşığı veriyorum mamselin kimyonlu rezene çayını pakettede verilebilir dıyo herkesin kendi tercihi vermemek ben verıyorum gazını rahat çıkaran diye
Premsesannesi355 Hlyvk kimyonlu rezene çayı veriyorum ben 5 ayın icindeyiz şuan yeni başladık hem gazına hem gece uykusuna çok faydasını gördüm kimisi doğduğu günden itibaren veriyomus humana diye bir çay ben kendim icemedigim için bana yasak o yüzden bebeğime veriyorum faydasını gördüm
Senemmm11 Hlyvk merhaba. Ben kendi yemeklerime kimyon koyardım oğluma da çok verdim gaz için çok faydasını gördüm çevremde de herkes veriyor. Aşırıya kaçmadıkça bir problem olmaz. 2 çay kaşığı kadar verilebilir
Hlyvk Senemmm11 gunde kac kez veroyordun ben simdo verdim 2 cay kasigi 1 bucuk aylik agir grlmex dimi
Senemmm11 Hlyvk normal gaz damlası veriyordum ondan 2-3 saat sonra kimyon veriyordum. Sonraki gaz damlası saatine kadar rahatlatıyordu. Yüzüstü yatırmakta çok faydalı karnı sıcak olunca pıtır pıtır gazını çıkarıyor
Katy Hlyvk 1 cay bardagı kaynamıs su olsun içine 1 cay kasıgı kimyon atın karıstırın. Sogumasını bekleyin sabah 1 cay kas aksam 1 cay kasg verin yeterli