FerideDemir Doğum yapalı 60 gun oldu sol kasıkta seğirme var neden olabilir acaba veya sızlerdede oldumu yardımcı olabılırmısıniz🙄
Betuloz Sezeryanlı mısınız benim de 1,5 sene oldu arada bir sol kasığımın ora aşırı seğiriyor neden bilmiyorum