Merhaba anneler 💕
Hamileliğimde demirim çok düşüktü doktorum bu ilacı günde 4e çıkartmıştı doğumdan sonra hastaneden çıkarken yapılan testte yine demirim çok düşük çıktı doktorum ilacı kullanmaya devam et dedi ama maalesef ilaç içmeye bile vaktim yoktu 😢 şuan bebeğim 3,5 aylık ve baş dönmesi denge kaybı aşırı derece de arttı kontrol için henüz gidemedim gidene kadar ilacı kullanmak istiyorum ama kaç tane içmem gerektiğini hatıramıyorum. Doğumdan sonra içmeye devam eden varsa kaç tane içiliyordu acaba