Arkadaşlar oğlum 5 aylık. Bugün tuzla devlet hastanesinde Ali korkmaz beye sünnetimizi olduk 🌸 10 dakikalık bi işlem oldu. Lokal dikişli olduk biz. Ameliyat esnasında hiç sıkıntı çıkarmadı yavrum maşallah.Uyuşturucu etkisinde olduğu için şuan iyi uyuyor uyanınca calpol vericem. Doktor her açtığında püşik kremi sür dedi. Calpolu bir kez mi vericem onu sormayı unuttum. Ben memnun kaldım çok tatlı bi doktor.oğlumla hem konuştı hemde işini yaptı allah razı olsun😍