SEDANURRRR en fazla 37.5 oldu onu da ateşten saymazmis doktorlar ateşimiz var demek için 38.3 ü geçmek gerekir demişti bize. Aklınızda bulunsun aşıya gitmeden calpol verebilirsiniz bize ver getir dedi hemşire 1. Gün hiç aşılı olduğu bile belli değildi. 2. Gün dediğim gibi ateş yaptı onda da şurup vermemiştim ben ona bağlıyoruz. benim bebeğim Normalde huysuz olduğu için bizi çok etkilemedi 😄