Sila122 Merhabalar güzel anneler bi konu hakkında bana olurmusunuz bebeğim yaklaşık 3 aydir kabız duphalac şurup verdi denedim fayda etmedi probiyotik kullandım geçmedi herşeyi denedim kakasini yaparken çok zorlanıyor
Mrv-0809 Sila122 bizde de aynı sorun 15 aylık benimde yemiyor yaptıklarımı da kayısı suyu falan içmiyor
Sila122 ZDuru bol bol su ıcirdim kayısı kompostosu verdim şuan biraz daha iyi ama geçmiş değil devam ediyor
ZDuru Sila122 Cvp için teşekkür ederim. Biz duphalac kullanıyoruz. Siz şurubu günde ne kadar ml veriyordunuz. İlaç vermeyi bıraktınız mı peki?
Sila122 ZDuru doktor bana sabah akşam bir tatlı kaşığı ver dedi ölçüye gerek yok tatlı kaşığıyla ver dedi devamlı kullanmiyorum kızımı rahatsız ediyor karnı şişiyor o yüzden iki.günde bir veriyorum