Merhaba kızlar. Kızım dün dokuz aylık oldu çok şükür. Bir buçuk aydır emzirmiyorum. Beşinci aydan sonra meme reddi yaşadım. Uykulu halde sadece emerdi sonrası hiç emmedi sütüm kesildi. Neyse mama içiyor derken şimdi de onu da artık içmiyor. Gece uykuluyken mama içer o kadar. Ne yapacağımı şaşırdım. Ek gıdayı severek yer. Bugün dokuz aylık aşısını vurdurduk o arada vitamin değerlerine baktik şükür iyiydi. Ama daha küçük olduğu için ne anne sütü ne de yeteri kadar mama icmemesi beni tedirgin ediyor. Benim gibi olan var mi? Olanlar bebeklerine gün içinde ne veriyorlar acaba?