Teemo07 Naciyeylmz bize 6.ayda verdiler. Ben şırıngayla agzına arkaya sıkıyorum dişine değmesin diye.
Passierr Naciyeylmz emzirdikten 45 dk sonra dediler bize, sütle karışmamalı emilimini baya bi azaltıyormuş çünkü ve kilo başına 1 damla dedi bugün doktorumuz
Bebitomm Bizede geçen sağlık ocağı verdi ama o damla hakkında hiç iyi şeyler okumadım henüz vermedim kendi doktorumuz ne yazarsa onu vereceğim