Berensln benimki de uyandırma artık dedi. Kilo alımı çok güzel uyku daha önemli şu an bizim için dedi uyandırmıyorum ne zamana acıkırsa kendisi uyanıyor zaten. Ben yine kan şekeri falan düşer diye uyandırıp emzirim diye uğraştım bi kaç kere uyansa bile iki çekip bıraktı. O yüzden ellemiyorum artık. Zaten üçüncü ayda kesintisiz uyuyabiliyorlarmış bizimki biraz erken oldu sadece. Gündüz çok sık emziriyorum bende saat başı nerdeyse gak dese meme veriyorum. Şimdilik sıkıntımız yok şükür gündüz uykusu dışında.