Anne888 Kızlar 4. Aydayız doktor bu damlayı önerdi kullanımı buzdolabı falan diyorlar öyle okudum ama kutuda 25 derece altı diyor ??? birde biogai probiyotik damla buzdolabında mı saklanmalı ?
Yigitannesii Anne888 biogai kesinlikle buzdolabında saklanmalı. İkiside benimde kullandığım ürünler. Biogai de canlı mikroplar var o yüzden buzdolabında saklanıyor. Sideferin içinde pakette tozu var o tozu ekledikten sonra buzdolabında saklanıyor onun dışında kullanıma geçmeden sadece şişeyi dışarda tutabilirsiniz
Anne888 Yigitannesii ama biogaia nın paketinde açıldıktan 4 hafta içerisinde oda sıcaklığında saklanyın diyor kş
Yigitannesii Anne888 eczacı ve doktor buzdolabında saklamalisin dedi siz yine bı eczacıya sorun o zaman
Mucizemsin21 Anne888 eczaneden verirlerken bile dolaptan çıkarmışlardı benim bildiğim dolapta saklanıyor canım bioagi sidefer hakkında bi bilgim yok 😇