Sezgin verdiginiz mama miktari ve sıklığı nedir? sıcak havada 3-4 lt su yeterli, kendi vücudunuzu yormayın. Makineye inanmayın. Siz stres yaptıkça süt daha cok etkilenir. 1 hafta kendinizi denemeye odaklayın, mamayı kademeli azaltın, sürekli memenizde tutmayı deneyin, bu sürede mamayı biberonla veriyorsanız kaldırın biberonu. enjektörle verin memenizdeyken, emdiğini sansın henüz cok küçük olduğu için farketmeyecektir. Baslamadan önce ve sonra tarttırın bebeğinizi mutlaka. haftada 150-250 gr aralıgında alması yeterli. Beslenmeniz nasıl bilmiyorum ama beslenme de cok önemli. şekerli malt içecekleri yerine badem fındık ( alerji yoksa) hurma incir tüketin. fırında soğan sarımsak ve patatesli balık da cok etkili oluyor. sarımsak yiyin sütünüzün tadı güzelleştirir. Emzirme kampı yapın 3 gün size birileri yardımcı olsun, siz hep bebeğinizle olun ten tene, hep memenize tutun. yanınıza bol kuruyemiş sıcak ya da ılık sekersiz hosaf ya da bitki çayları. Ben de sizinle benzer durumlar yasadım, mamayı günde 2 kere veriyordum sütüm de makine ile 40-50 cc geliyordu. Bebeğin kilosuna göre hep yetersiz gibi hissettim. Önce mamayı tek sefere düşürdüm mama saatinde hep memede tuttum. Sonra gece emzirirken cok huysuzlandı, o zaman da 10-20 tur emzirdim saatler sürdü. öyle öyle mamayı bıraktık. Biraz kafanızı rahatlatmanızı tavsiye ederim, o an emzirmek cok istiyoruz ama büyümeyen çocuk yok..